سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چرا بی تفاوت
 

          دلم گرفت از آسمون هم از زمین هم از زمون          تو زندگیم چقد غمه دلم گرفته از همه

                    ای روزگار لعنتی تلخه بهت هر چی میگم            من به زمین و آسمون دست رفاقت نمی دم               

                        امشب از اون شباس که من دوباره دیوونه بشم          تو مستی و بی خبری اسیر میخونه بشم                                

          امشب از اون شباس که من دلم می خواد داد بزنم            تو شهر این غریبه ها دردمو فریاد بزنم                     

              از این همه دربه دری تو قلب من قیامته                چه فایده داره زندگی این انتهای طاقته                                      
         
               از این همه در به دری به لب رسیده جون من         به داد من نمی رسه خدای  آسمون من               

***نمی دونی چقدر دلم گرفته،نمی دونم چرا هر چی غمه مال منه می خوام داد بزنم و بگم خدایاااااااااااااااااااااااااشکرت 

می دونم هر چی می شه حکمته،من در برابرت سر تسلیم فرود می آرم،فقط یه چیزی ازت می خوام،اونم صبره.                       




موضوع مطلب :

ارسال شده در: پنج شنبه 86 آبان 24 :: 1:17 عصر :: توسط : mansureh.s

 
درباره وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لوگو

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 50368